Jak jsem organizovala první SWAP


Smím prosit? aneb taneční ATC


Ani nevím, kdy přesně mě napadlo taneční téma na ATC kartičky. Jestli to bylo na podzim vlivem začátku taneční sezóny nebo jindy po shlédnutí některého z mých oblíbených tanečních filmů. Nicméně s myšlenkou, že bych si také ráda vyzkoušela organizování takového SWAPu jsem koketovala již dlouho. Ale nějak chyběla odvaha se do něčeho takového pustit. Tu jsem letos začátkem roku sebrala a zeptala se v klubu, zda by o takové téma byl zájem. Přihlásilo se nás 9, což je pro začátek příjemný počet.

takhle to vypadá, když se sejdou všechny zásilky

 takhle když se všechna ta krása vybalí

moje, vybrala jsem si TANGO

a celá skupinka, která už má místečko v mém albu

Moc vám všem holky děkuji, za odvahu, že jste se mnou (začátečnicí) do toho šly, za krásně ztvárněné téma i za milé dárečky, kterými jste mě potěšily. Těším se na vás u domečků.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce