Jak jsem hýčkala přání


Vloni se na našem scrapbookovém trhu objevila kolekce Pampered Pets od Andrea Jayne Evans. Koupila jsem si malou sadu papírů a výseků na zkoušku a po jejím důkladném prozkoumání a inspiraci z časopisu Docrafts Creativity jsem se pustila do výroby přání se zhýčkanými mazlíčky. Vznikly první 2 kousky a protože se mi kolekce samotná i práce s ní líbila, přikoupila jsem ještě pár papírů (vždycky je mi totiž líto do krásného papíru střihnout a když mám „náhradní“, jde to pak snáz). Mazlíčky jsem mimo kolekci doplnila jednobarevnými papíry vyšší gramáže, hřebíčky, hot fix kamínky a stuhami. Vše jsem vybírala tak, aby výsledek ladil a tak nakonec vzniklo přání 9, taková malá kolekce.










Nedávno se mi podařilo sehnat i razítka, tak asi nezůstane jen u přání, možná bude i nějaký rozhýčkaný notes nebo diář.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce