To není nabídka RK, to je domečkový swap :)

V klubu ATC jsem navrhla téma dalšího swapu Domky a domečky. Těšila jsem se, jak hoplky zadání pojmou, zda budou domky narazítkované, vystříhané, polepené či nakreslené. Velmi mile mě překvapilo množství přihlášených (25), ale i žádost o individuální výměnu ( o tom více příště). Jásala jsem doma nad každou obálkou, kterou jsem od naší milé pošťačky přebírala a žasla, co hoplky vyrobily. Některé motivy se sešly 2x, ale pokaždé jinak zpracované, některé domky byly vyšité a u některých čekalo překvapení za dveřmi či v otevřeném okně. Ale dost mluvení a hurá do chlubení (převážně cizím peřím, tedy domečky).

rozlosování na 2 skupinky

hromádka zásilek před tříděním

a tady už jednotlivé domečky

astala a její vyšitá ulice


Barevný-svět se sluníčkem

bartev78 a patchworkový domek poprvé

Božik a její kostelíky a vesničky

DANAS s dřevěnou ozdobou

Datang26 a okýnko

family mania s čajovým překvapení a sketch domek poprvé

Helge a sketch domek podruhé a jinak

Helxine s ptáčky

jajamal s překvapení v oknech

Kaaj a jejich domeček plný koleček

Kacelina s pejskem
 

kačabinka a vintage domek s Sheilou


Katuan a barevné město
 

Lyna a domek s citátem

Miretti a krásný kostel

Mirjam s mrakodrapy

mxmaruska s cestou k domovu

No8 (tedy já) a pro každou skupinu v jiné barvě

Pepis s látkovými domečky

Peslik s každým domkem v jiné barvě

pospecka a její dvojitý nášup


Screbla s holandským domkem

sebestiana a patchworkový domek po druhé a jinak

 Voborníková Miloslava a vintage domky

a skupinky hezky pohromadě, tak jak chodily hoplkám domů



Moc vám všem děkuji za účast, bylo mi ctí tento swap organizovat a těším se na vaše krásné ATC v dalších.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce