Novinky říjen 2012 - II. část

Kaštany už spadaly, listí opadává, večer se brzy setmí a noci jsou tak delší. Ale času na tvoření stále nemám tolik, kolik bych ráda,ale něco málo jsem přeci jen stihla.

Nové převážně podzimní a zimní barvičky šálek

typ VR

typ SL

typ FL



typ DA


Aby ten podzim nebyl tak smutný, tak jsem napletla i nějaké veselejší (jak říká moje kamarádka čučavé) barvičky

typ FL




typ NI




typ SL





Zelená peněženka s motýlky
Peněženek bude víc, podařilo se mi nakoupit nádherné české i zahraniční látky, jen je musím nastříhat a ušít :).

Hrátky s barvami aneb přání s magnolií

První vánoční přáníčka

A nakonec pár mini notýsků, rozměrově pasují do peněženek, takže máte nákupní seznam stále u sebe.
Přeji krásný byť pochmurný podvečer.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce