Přeskočit na hlavní obsah

Nemám co na sebe

Nemám co na sebe! To je "prý" věta, která každé ženě vyvztane v mysli pokud dostane pozvání na nějakou společenskou událost jako je třídní sraz, ples, firemní večírek a pod.. Tato věta se "prý" dostaví vždy i kdyby dotyčná měla plný šatník, komodu a šatnu k tomu. Mrkající Rozhodla jsem se vyzkoušet toto tvrzení. Manžel mě pozval na firemní večírek a jelikož jsem už nějaký ten rok na rodičovské a mezi lidi se dostanu max. na nákup nebo na poštu (pískoviště nepočítám). Otevřela jsem svojí skříň a bylo to tu, nemám co na sebe. A tak mě napadly ATC kartičky právě na toto téma a vy se můžete přesvědčit jak na tom nás 8 zúčastněných doopravdy je.

Allyx nám vyrobila klobouky
image


No8 - já vytvořila korzetové  šaty, pro každou jiné
image


Katuan nás oblékla do vycházkových šatů
image


Peslik poslala inspiraci z módního žurnálu
image


a ani ostatní nelenily a sedly k šicím strojům a oblékly krejčovské panny
Barevný-svět
image


jajamal
image


kačabinka
image


Screbla
image


a celá sklupinka z mého alba
image


Teď už se hoplky nemůžeme vymlouvat, že nemáme co na sebe a pokud přeci jen ano, pak jsme se potkaly i v individuálním SWAPu na stejné téma.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce