Tak trochu hand made vánoce

Letošní vánoce byly tak trochu jiné než předchozí. Mimo klasické vánoční výzdoby v podobě skleněných, slaměných a dřevěných ozdob na stromečku, všechny kupované a u některých byla dokonce cedulka made in China, které dávám každoročně, jsem si větvičky ve váze ozdobila čistě hand made ozdobami a to z rukou svých i ostatních šikulek. A tak jsem na větvičky navěsila mnou vyšité kočičky a medvídky, háčkované vločky a zvoneček, které jsem dostala jako dárek a voňavé šité polštářky s vánočními motivy.


Poštou mi pak přišly balíčky a obr balík od kamarádek z tvořivého Fleru, které jsem letos poznala i osobně. 
Po rozbalení na mě čekalo krásné vintage přání od Milušky,

nádherný zvonek z květináčku ozdobený technikou 3d decoupage od Božika

a s ním přišlo i krásné přání a visačka


 V obou balíčcích bylo i spoustu tvořivého materiálu, za který holkám moc děkuji a už se těším až se do něj pustím.

Třetí největší balík, byl od Kačabinky a až do štědrého dne byl záhadou. Nesměla jsem totiž dárky rozbalit a dokonce ani prohmatat :). Ale čekání se vyplatilo. Po rozbalení nejdelšího dárku na mě čekala úžasná Andělka, které Kačabinka šije a musím říct, že mi tím udělala naprosto neskutečnou radost. Nejen tím, že na mě myslela a vybrala barvy, které se mi líbily, dokonce i účes jsem si vybrala, byť jsem nevěděla, že vybírám i pro svojí Andělku, ale už jen to, že si někdo dá kvůli mě tolik práce a věnuje tolik času i peněz za materiál, aby mě potěšil. Moc ti Kačí za ní i ostatní dárečky děkuji, měla jsem radost jak malé dítě.
A ještě krásná vintage visačka s přáním

Já jsem pro všechny 3 holky také vyráběla hand made alespoň nějakou drobnost pod stromek a tak vznikly Pařížské visačky, ale tentkorát s plastičtějším zdobením a každou jsem se snažila aspoň trochu přizpůsobit budoucí majitelce.

Kačabince jsem pak ušila filcové ozdoby na stromek či větvičky. Pracovně jim říkám "filcky" :) , vím, že je to název prapodivný, ale mě se prostě líbí :))



A protože nejsem zatím až tak šikovná, požádala jsem Dadouch o ušití 2 elegantních dam, které se mi už dlouho líbily. Jedna byla pro Kačabinku a druhá pro mě, aby mi to nebylo líto :)

 A Kačabinka dostala i originální malovanou cedulku na dveře nového ateliéru od Martiny-H




A hand made vánoce by nebyly kompletní bez mamčina prověřeného a s láskou pečeného cukroví
(obvykle peču také, ale letos jsem nějak nestíhala)

a bez tatínkova před několika lety vyřezaného betlému
(vyfocena je jen malá část, celý se mi nevešel do záběru)

Já jsem pak z hand made tvorby pod stromeček nadělovala přání, šálky, brože a sponky.

Tento článek jsem věnovala výhradně hand made výrobkům, ale děkuji i za všechny ostatní přání a dárečky, které byly vybírány s láskou a od srdce.
 







 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce