Novinky leden 2013 - I. část

První letošní novinky. Doufám, že letošní rok u mě bude hodně kreativní a to protože mě to baví a to hodně a protože synek v noci stále ponocuje, takže buď kouká na pohádky a já tvořím nebo ta lepší varianta všichni tu spí a já mám klid i čas na zkoušení různých technik a výrobu všeho co mě napadne. Tak tady je ukázka toho co jsem zatím letos už stihla "spáchat".

Čelenky zdobené saténovým květem




K čelenkám je možnost vyrobit sponky, gumičky do vlasů a brože ve stejném barevném provedení.

Potah na polštářek s roztomilými sovičkami, rozměr 40x40 cm.




Nové odstíny šálek

Typ FL


Typ VR



Přání s ručně vybarvovanými razítky




A nakonec... a to vám zatím ukázat nemůžu, až v březnu po scrapbookově tvořivém kurzu v Liberci. Ony by to totiž našly a pak by nebyly překvapené :D



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce