Už je rozbaleno

Dnes začal nový rok i Nový rok a tak předpokládám, že jsou vánoční dárky rozbalené a já se mohu pochlubit těmi co jsem pro vás vyráběla.

Kamarádka mě po přečtení mého návodu na visačky oslovila, zda bych jich zvládla 5 stejných a jako záložky. Nakonec bylo visaček 10 a tady jsou.

Zadání: pánská visačka - záložka, barvy zelená, černá, motiv airsoft, po dohodě jsem použila prostřílený terč a pistoli na přívěsku, tím jsem přidala prvky z airsoftu a zbytek jsem ladila do gangsterky, visačka je prostřílená skrz na skrz :), díry jsou opálené od výstřelů :) a zbytek je dotvořen nápisy "bang", automobilem a přívěsky s pánskými motivy (karty, hodinky, zbraň), barvy jsem doplnila o hnědou a rezavou.

Zadání: dámské visačky - záložky, učitelské (1x hudební výchova), barvy veselé. Jako hlavní motiv na učitelských jsem zvolila sovu, jako symbol moudrosti, ta se objevuje na visačce i na přívěsku, barvy jsem ladila do růžové a fialové doplněné o stříbrnou, tuto jsem dělala 2x

Hudební výchovu jsem ztvárnila notami a houslemi a ani na houslový klíč jsem nezapomněla, barvy jsem ladila do fialové a tyrkysové opět doplněné o stříbrnou


Zadání: 6x stejná nebo podobná visačka-záložka, motiv Francie, nenucená elegance, něžné ženské barvy, po dohodě jsem udělala 3 s ženskou postavou v dobovém oblečení a 3 jen s výseky, barvy jsem použila odstíny růžové, oranžovou a hnědou, doplnila jsem je měděnou, visačky jsou dozdobeny výseky motýlků a krucánků a přívěsky s dámskými motivy





Protože všechny visačky musely být placaté, aby šli použít jako záložky, vyrobila jsem ještě 3 visačky s plastičtějším zdobením pro kamarádky.



Také jsem zkoušela vyrobit filcové ozdoby



Vytvořila 2 notesy v něžných barvách s dotekem perleti - více o nich zde



A na přání kamarádky jsem pro ní jako dárek pod stromeček ušila oboustranný povlak na polštářek

a saténovou soupravu do vlasů




Tak snad i v roce 2013 budu kreativní a mít spoustu nápadů, které se budou líbit mě i vám. Krásný tvořivý rok




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce