Kočka v Paříži

Jedno z překvapení pod vánoční stromek vyrobené na přání.

Zadání: diář na rok 2014,
            motivy: kočky, Paříž,
            formát: tak akorát
            další: průhledné krytí titulní strany, aby netrpěla v kabelce či batohu, gumička, aby vše drželo pohromadě, vlepit foto, dostatek místa na poznámky

Diář jsem použila kupovaný týdenní, který jsem opatrně vyřízla z původní vazby. Doplnila jsem ho 50 nelinkovanými listy pro vlastní poznámky, rozdělovači z kvalitního barevného strukturovaného papíru, které jsem ozdobila motivy a výřezy z kolekce Pampered Pets. Desky jsou potaženy efektními papíry z kolekce Bonjour od firmy Kaisercraft. Cestovní, poštovní razítka a razítka Eiffelovy věže jsou od různých firem, výřez Eiffelovy věže na titulce je zhotoven pomocí Big Shotu a šablony od Marianne Design. Na titulce je použit výřez města z šablony firmy Xcut a jednobarevné strukturované papíry. Motiv kočky mi nakreslil kamarád, kterému touto cestou ještě jednou děkuji. Části motivu jsou podlepeny 3D pěnovými čtverečky, aby motiv lépe vynikl. Vše je svázáno kroužkovou vazbou pomocí Zutteru. Stuhy a gumička jsou z domácích zásob. Celý diář má 9 kapes pro uschování jízdenek, vstupenek či vzkazů.


 kompletní diář

titulka v celé své kráse
(kombinace motivů)

přední vnitřní desky s kapsou a úvodní stránka

místo pro věnování a fotku

iniciály

diář a kočičí rozdělovač

kočičí kapsa 

kočičí kapsa z druhé strany

kočky




kočky a Paříž

Paříž




zadní vnitřní desky s kapsou

ze zadu

Doufám, že pod stromečkem potěšil a bude dobře sloužit.













Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce