Zabalené zážitky

Už delší dobu jsem měla v plánu udělat nějaké obaly na CD či DVD. Po vánočním shonu a nemocech se konečně našla chvilka času a tak jsem se do nich pustila. Zatím mám jednu variantu a až zase vyšetřím chvilku, zkusím ještě jiný typ.


Obal na CD či DVD
Vhodný jako dárek či k založení do rodinné sbírky, můžete uschovat fotky nebo videa, oblíbenou hudbu či film
Vyrobený z kvalitních scrapbookových a barevných papírů vyšší gramáže. 

Na přání mohu vyrobit i v jiných barvách či s motivem dle Vašeho přání a mých možností.
Velikost obalu je cc 12,8 x 12,8 cm, zapínání na suchý zip.



první várka

obaly jednotlivě zepředu i zezadu 

srdíčka a amorek 
třeba k Valentýnu či výročí


baletky
nejen na hodiny tance a baletu




balony
třeba pro dobrodruhy nebo snílky




svatební



na zážitky z cest



motýlci
pro něžnější pohlaví





V případě zájmu mi prosím napište, ráda připravím obal dle Vašeho přání.


Krásný den







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce