Tango v Paříži

Tango v Paříži jsem pojmenovala právě dokončený notes. Je to tak trochu srdcovka, použila jsem nashromážděná razítka s pařížskými motivy a nová cestovatelská od Aladine. Barvy a zdobení jsem volila spíše decentní, elegantní, ale ten rudý květ do vlasů jsem si prostě neodpustila :)


Notes Tango v Paříži  
elegantní dámský/dívčí notes na poznámky, jako deník i cestovní zápisník a to nejen pro milovnice Paříže

Notes obsahuje celkem 100 nelinkovaných stránek z recy papíru velikosti A5, 3 oddělovače a 7 kapes na uschování všech důležitých útržků, vstupenek, jízdenek i vzkazů. Vše je obaleno deskami s kvalitními papíry vyšší gramáže a scrapbookovými papíry, sešito kovovou vazbou, ozdobeno stužkami, výseky, razítky, perličkami, kamínky, organzovým mini květem, hřebíčky, embosováním a přívěskem. Aby jste se v notesu neztratili je opatřen oboustrannou záložkou. Notes před otevřením i nechtěnými pohledy chrání stuha na zavázání.













Krásný den

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce