Notes s koňem pro Andy

Kočičí notes pro Sáru se líbil, tak teď jednoho koníka.

Zadání: deník pro slečnu,
            barvy: fialové odstíny
            motivy: kůň,           
            formát: 15x15 cm
            další: jako kočičí notes


Desky z kartonu jsem potáhla napřed jednobarevným světle fialovým papírem a na něj pak nalepila temně fialový s puntíky a siluetou květin z kolekce Gorjuss. Ze stejných papírů jsem pak udělala i ozdobný pás uprostřed, na něj jsem použila svou oblíbenou bublinkovou raznici. Motiv bublinek se objevuje i na lemování kapes uvnitř. Rozdělovače jsou vyrobeny z pevnějších papírů ve fialových odstínech a papírů z kolekce Capsule Heather. Dívka s koněm na titulce a záložce je motiv z nové kolekce Gorjuss, razítko se stejným motivem je použito uvnitř a určeno pro vybarvení majitelkou. Stránky jsem v dolním rohu ozdobila siluetami koňů a obrázky, aby si je Andy mohla sama vybarvit a své zápisky tak doplnit v barvách podle nálady.
Notes má 50 nelinkovaných koníkem zdobených stránek, 3 rozdělovače, 7 kapes a oboustrannou záložku. Notes se dá zavázat na stuhu a hřbet kroužkové vazby je ozdoben barevně ladícími stuhami a efektní vlnou.



kompletní notes




přední desky uvnitř, titulní stránka a záložka




vnitřek notesu






poslední strana a zadní desky s kapsou




Doufám, že se Andy bude líbit a bude do něj ráda psát a kreslit.

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce