ATC

Začátkem března mě oslovila Denisa, zda bych si s ní nevyměnila ATC kartičku. Zájem Denisy mě potěšil, tak jsem do toho šla. Denisu neznám osobně a do té doby jsem neznala ani její tvorbu a jediné co mi prozradila bylo, že má ráda mixed media. Takže jsem vlastně nevěděla do čeho jdu a navíc technika v které zatím dost plavu i když se mi moc líbí. Dohodly jsme se, že mixed media nejsou podmínkou, prostě něco ode mě.

ATC Denisy přišla za pár dnů a krapet mi vzala vítr z plachet :). Chtěla jsem dělat něco do zelena a s motýlky nebo vážkami. Denisina kartička je nádherná, je do zelena a s motýlky, takže jsem musela změnit původní ideu, byla bych až moc ovlivněná. Obdivuji jak Denisa dokáže vše skloubit a vytvořit tak něco krásného, motýlci jsou dokonce plastičtí.


ATC inspire od Denisy 


Po delším přemýšlení a skicování co vytvořím pro Denisu jsem nakonec sáhla po svých oblíbených proužcích na podklad a barevné kombinaci, kterou jsem si v poslední době hodně oblíbila (Spiced Marmelade, Peacock Feathers a Mustard Seed). Když jsem měla podklad, šlo to pak už samo, použila jsem materiál a techniky, které mám poslední dobou ráda. Water stamping, embosování, dymo, masky, třpytivý sprej, voskovaná šňůrka, kovová ozdoba, razítka a pokusila jsem se i o lehký dotek mixed médií. Kartičku jsem sladila barevně i motivem koleček a bublinek.

ATC Bubbles pro Denisu 


A tady už jsou obě ATC před odesláním

Denise moc děkuji za výzvu a důvěru, kterou ve mě vložila a je pro mě ctí mít její ATC ve sbírce. Pokud by vás zajímaly další ATC z její tvorby naleznete je zde


Všímavé určitě zaznamenaly, že jsem v zápalu vyrobila kartičky 2. Jedna je u Denisy a druhá tady čeká. Pokud se Vám moje ATC Bubbles líbí a ráda byste jí měla, napište mi do komentářů nebo na mail. Ráda kartičku vyměním v individuálním swapu jako s Denisou.


Krásný barevný den


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce