Vzpomínkové album

Moje milá zákaznice mě požádala, že by ráda album na vlepování fotek a zaznamenávání společných okamžiků. Mělo to být něco mezi A4 a A5, nějaký šikovný formát, pro mladou slečnu, ale i pro partnera, tak ne moc sladké, uvnitř jemně zdobené, aby se dalo jen dolepovat a dopisovat.

Zvolila jsem formát 20x25 cm na šířku, pevné desky jsem vytvořila ze šanonu, potáhla je pastelově růžovým papírem a doplnila vzorovaným tmavším růžovým papírem. Na přední desky jsem nalepila fotku páru, kterému bylo album určené, orámovala hnědým fimo rámečkem, dozdobila růžičkami z použitých papírů, embosováním a razítkováním v pastelově růžovém, měděném a čokoládovém odstínu, čokoládovou stuhou, perličkami ... Dost popisování, radši se sami podívejte (obličeje jsou na mých fotkách úmyslně rozmazané)










Album/zápisník/notes či jak ho správně nazvat má na vnitřní straně desek kapsy na poznámky, rozdělovač se 3 kapsami, záložku, velkou obálku na vše co by se do alba mohlo hodit a vázání na stuhu.


Krásný den

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce