Novinky srpen 2014

Srpen byl ve znamení dovolené, chladnější a propršené. Byli jsme na Šumavě, jezdili jsme na výlety a chodili na houby, houby a zase houby.





nasušené hřiby
Nebudu Vás dál dráždit :)


Na dovolenou jsem si brala připravné desky na dovolenkový notes, ještě je na něm dost práce, tak o něm někdy příště.


Doma jsem pak stihla vyrobit obaly na CD/DVD na novorozenecké fotky







Zúčastnila jsem se individuální výměny ATC s Pampelínou

tohle je její nádherná kartička i s krásným dárkem
a moje pro ní




vyrobila jsem PL kartičku do soutěže
zadání bylo černá a bílá s jedním jednobarevným prvkem
i když bylo hlasování tajné, děkuji všem za hlasy, moc mě těší, že se moje kartička líbí a dobře umístila








 a na poslední chvíli jsem ještě ušila povlaky na polštářky klukům do školky
no jo, letos mě to čeká vše 2x :)

Krásný den


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce