Novinky říjen 2014

Přijde mi, že nějak nic nestíhám. Mám hodně rozpracovaných věcí a ještě víc naplánovaných, ale toho času je nějak čím dál méně :). Tak aspoň pár hotových a zveřejnitelných kousků.



když byl dnes ten Halloween
kostým mumie do školky


halloweenská dekorace



moje nejnovější pracovně-hobby postižení :)
aneb nesmělé začátky s korálky
náramky s korálky Pip


naušnice
(Twin/Superduo, rokajl, voskovky)
musím přiznat, že některé názvy mi ještě před měsícem byly naprosto neznámé, ale když se v tom celý den pracovně hrabete, tak pak odolejte :)



a zpátky k papíru
desky na album


a "pár" obalů na CD
už i vánočních

























Zbytek je zatím tajný nebo před dokončením, tak až příště, krásný den

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce