Volavka a vazky

Mé oblíbené motivy na nádherném papíru v krásné barevné kombinaci. Tenhle papír opravdu miluji proto když si ho moje oblíbená zákaznice vybrala na titulní stranu alba velmi mě to potěšilo a zároveň trochu vylekalo. Minimálně jeden kus z mé nasyslené sbírky zmizí :) a jak zakomponovat fotku a "nezabít" tu nádhernou volavku. Prala jsem se s tím dlouho a snad úspěšně a album se bude nejen líbit, ale i plnit svůj účel.


Rozměr je 25 x 20 cm, váha 720 g, počet listů k dolepování a zapisování 125. Album jsem dozdobila v odstínech tmavě modré, tyrkysové a fialové barvy.


obličeje jsou rozmazané úmyslně










Album/zápisník/notes má na vnitřní straně desek kapsy na poznámky, rozdělovač se 3 kapsami, záložku, velkou obálku na vše co by se do alba mohlo hodit a vázání na stuhu. 




Krásný zbytek víkendu

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce