Novinky prosinec 2016

V prosinci mě na výměnu ATC (Artist Trading Card) oslovila Aralka, která se na jejich výrobu specializuje a jsem opravdu poctěna, že mohu mít jeden z jejích výtvorů ve své sbírce.

Aralka si vybrala jednu z mých Bublinek




A já si vybrala 






Na kurzu jsem si ušila vločku Ivetu v trochu netradiční vánoční barvě



A pak už jsem pokračovala s přípravou vánočních dárků a pozorností

ozdoby na vánoční stromek



 



přání Spiral Tree





přání Festive Tree






visačky na dárky









Zamilovala jsem se do náušnic Bludičky
a protože jedny nikdy nestačí ušila jsem jich zásobu i jako dárečky
















Přidělala jsem ještě nějaké náušnice s Andílky










dárky do školy a školky






Krásný den

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak jsem si ušila peněženku

Kraftove vanoce